there is no place I’d rather be.

det er vår i Oslo! hører dere, den er her, på ordentlig, selv om det snødde sist onsdag og onsdagen før, nå er det vår! jeg har tatt fram sykkelen, folk smiler, jeg smiler, det er ikke noe sted i verden jeg heller ville vært enn Oslo akkurat nå.
og det er en klisjé, men jeg tror ikke man vet hvor vakker sola og våren er før man har levd gjennom en mørk vinter her i nord.

dette er lyden av bar asfalt, tøysko og krokus som strekker seg mot sola mens beina mine danser hjemmelaga dansetrinn:

2 thoughts on “there is no place I’d rather be.

Legg igjen en kommentar

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

