Jeg skylder ingen ingenting, men jeg kan si jeg lever.

Karpe Diem slapp førstesingelen fra sitt tredje studioalbum, Aldri sølgt en løgn, i dag.
Den heter Ruter, og er å få kjøpt her:

http://mp3.platekompaniet.no/site/web3/view.ftl?page=artist&artistId=22272

eller her:

http://itunes.apple.com/no/album/ruter-feat-andreas-grega-single/id355641726



For meg gjorde singelen en dårlig dag til en bra en.


..hvis ingen av oss turte så ville ikke en dritt skje.

Håper han var positiv da hele laget tvilte
og han tenker at det er bullshit og løper som faen.

Jeg skylder ingen ingenting
men jeg kan si jeg lever.

Legg igjen en kommentar

