when you wish upon a star.

jeg kunne tenke meg å flytte hit. i morgen. bare pakke en koffert og en sekk, uten å tenke sånn spesielt mye på hva jeg må ha med. bli der ett år, sånn omtrent. få støtte fra Lånekassen og lære meg fransk ved å være assistent i engelsk ved barneskolen som ligger bare fem minutter unna. gå på kafé med de gamle damene etter jobb. bytte bøker med de andre innbyggerne på bokbyttedagen, når alle legger bøker de ikke lenger trenger rundt fontenen på torget. få masse besøk av folk jeg er glad i som gjerne vil bo der litt med meg. sovne til den stille lyden av en bitteliten sørfransk by.

7 thoughts on “when you wish upon a star.

  1. I’m in, for å si det slik😀 Serr, men sant, vi kan finne ut av det. Det ultimate ville klart vært å vinne i lotto – lite sannsynlig. Men jeg tenker, man kan jo jobbejobbejobbe et år og bare spise havregrøy, og så ta permisjon, eller noe, og så blir det partyyyyyyyyy. Men du, jeg tenker, vi ser hva som skjer nå dette året, og stemningen for hva som skjer videre til våren. en ting av gangen.

Legg igjen en kommentar

