det har kommet snø i fjellene.

jeg har begynt å bruke votter. ullsokkene tok jeg på meg for en måned siden. på biblioteket har de sånne megastore sakkosekk-aktige ting som man kan sitte  i. bibliotekaren sier «slipp den i gulvet og gnukk rumpen din litt inn i den», og jeg smiler. og man kan låne musikk og noter og filmer i tillegg til bøker. biblioteket er så fint. så jeg tar på meg votter, leser bok på bussen, tråkker i gule blader og vasker ullsokker. det har kommet snø i fjellene.

spilleliste: det har kommet snø i fjellene.

One thought on “det har kommet snø i fjellene.

  1. For et fint stykke skrift… Fikk veldig lyst til å henge med deg en dag i Harstad-byen. – Og å gå på bibliotek og teste saccosekkene med bok i hånd; ah, lykke! Kos deg, søssen min;)

Legg igjen en kommentar

