slottet.

noen ganger er det som teller å få timene til å gå, sånn at man kommer nærmere det man gleder seg til. (i mitt tilfelle hjemreise.)

og så skal man fylle de timene man prøver å få til å forsvinne med noe fint. og nyttig. og konstruktivt. og givende. og utfordrende. (legg til mer om du finner det nødvendig, jeg føler at jeg har fått frem poenget.) da er det lett å bli sittende med armene i kryss, hatten på snei og ikke vite verken att eller fram.

jeg skal en hel masse, jeg. det er bare at akkurat nå så sitter jeg fast litt. jobber med saken, strever og jobber, men jeg beveger meg bare omtrent en nanometer per dag. det er derfor du ikke ser at jeg beveger meg fremover.men jeg gjør det altså. lover. (og jugekors teller ikke.)

og i dag skal jeg lage middag til bare èn person for første gang på lenge.

så jeg gjorde det mest konstruktive jeg kom på for øyeblikket; laget sånn ganske ferdig en spotifyliste. til og for deg, hvis du vil høre.

slottet.

(og den er for deg som ikke har spotify også, altså, så jeg legger ved et bilde jeg. trykk på det, så blir det større og lesbart.)

3 thoughts on “slottet.

  1. heia heia! jeg teller ned til du kommer hjem, jeg og.❤ "im gonna love you like i'm indestructible" (hun er vilt flik.)

Legg igjen en kommentar

