bildeinnblikk.

et kjapt bildeinnblikk i den siste tiden:
(lydspor:  sangene i denne spillelisten.
(ja, den første sangen skal være to ganger.))

(pakket koffertene for å flytte fra nord til sør.)

(dro på overraskelsesbesøk hjem en uke for tidlig og der spiste man makroner.)

(var i et vilt nittiårslag – og nøt følelsen jeg fikk da folk sa «det er godt å ha deg hjemme igjen».)

(feiret jul og var fornøyd med valget mitt om å slutte og flytte.)

og nå er jeg på plass på mitt nye rom, i mitt nye hjem. det skjer så mangt.

4 thoughts on “bildeinnblikk.

  1. Jeg har ikke smakt makroner ennå, smakte bare noen tørre noen som lå på disken på en bar, men venninna mi sa at jeg ikke måtte tro at alle makroner smakte sånn, for de var slettes ikke noe gode.

    • æsj på ekle makroner. jeg smakte et par av slike på gardermoen en gang.. men gå til sebastien bruno i oslo, der har de knallgode makroner! ellers har ladurée svært gode også, om du er i london eller paris. hurramakroner!

Legg igjen en kommentar

