på en torsdag.

bildet er linket til kilden sin.

her er jeg på en torsdag. utslått. og en onsdag, og en tirsdag, og en mandag denne uken. helt utslått. årsak: barnehagesykdommer. forskjellen er bare at jeg ikke ligger på en haug med gress i asia et sted, men i en sofa under et pledd i norge, og at det snør ute og at jeg ikke har sommerklær på. så egentlig er vel ikke dette meg. mer dette er der jeg skulle ønske jeg var. ja.

uansett; fotostrømmen til denne fotografen (som har tatt bildet over) er fantastisk og hjelper mot barnehagesykdommer. sammen med lykke li og at det snart er vår. gleder meg så.å.å mye!

 

I’m down and out these days, but the photostream of this photographer (who has shot the photo above) is marvellous, and together with lykke li and the fact that spring is around the corner (at least in my dreams) it makes the world a better place.

7 thoughts on “på en torsdag.

  1. sjæl. ta oss en tur til..var det asia et sted med sommerklær og finne en haug med gress vi kan legge oss i?

  2. Da jeg klikket meg inn på flickren fikk jeg øyeblikkelig gåsehud over hele meg.

    Og jeg synes vi skal møtes når du blir frisk igjen.

Legg igjen en kommentar

