når du våkner.

du er så vakker når du våkner.
når du begynner å bevege deg og langsomt glipper med øynene.
åpner dem sakte, blunker noen ganger.
ser på meg og smiler.
først med øynene, til og med etter at du har lukket dem igjen, og så med munnen.
kysser meg på pannen og holder rundt meg.
og jeg tenker det, jeg føler det:
jeg elsker deg.
du er det fineste jeg vet.

(bildet er hentet fra chris craymers finfine bok romance, og er linket til kilden sin.)

 


short summary: I love my boyfriend, and he is out of-this-world-beautiful when he awakes in the morning. (photo from chris craymer’s marvellous book romance, linked to its source.)

4 thoughts on “når du våkner.

  1. SV: hihi, neida hun skal ikke hete lille my, jeg bare kaller henne det mens hun er i magen. det og magetrollet. tror hun skal hete sophie.. men vi greier ikke helt å bestemme oss.

Legg igjen en kommentar

