englefjes.

midt i feber og omgangssyke finner hun frem de fineste og gladeste koppene til meg, holder rundt meg når det er som verst, sover på vakt i rommet ved siden av i tilfelle jeg våkner, trøster og sier om og om igjen at alt ordner seg, det går over snart, det blir bra igjen.

akkurat det jeg trenger. for midt i det hele, midt i forbannet sykdom og tårer og spy og våkenetter på badegulvet og utsatt Frankriketur og alt det andre som hører med, føler jeg meg trygg og elsket.

hun er en engel. hun er mammaen min.

3 thoughts on “englefjes.

Legg igjen en kommentar

