bort.

drømme seg bort. hit. nå.

(lydspor: Lykke Li – I know places.)

3 thoughts on “bort.

  1. åh. ja.

    sv:
    jeg er trist for det som snart kommer (at vi slutter og en del av livene våre er over for alltid, det er en folkehøyskoleklisjé, men den er sann), for det som har vært før og som har gjort meg til den jeg er og som har påvirket hva jeg gjør og ting jeg burde gjort annerledes da jeg ennå hadde sjansen. jeg er trist for de vennene jeg er så redd for at skal gli vekk, og for ham som kanskje aldri kommer til å få vite hvor mye han egentlig har betydd. jeg har så vondt i nakken og i ryggen og jeg er så lei av at det skal påvirke dagene mine og tankene mine, og at jeg ikke klarer å senke skuldrene av nettopp den grunn sånn at det aldri går over. jeg tenker så mye på de vennskapene jeg kanskje aldri kommer til å ha utover å skrive på eigenarta, og det synes jeg er så trist, for det er så mange fine folk jeg skulle ønske jeg kjente på ordentlig. jeg er redd for å be om ting og for å være påtrengende eller i veien eller masete, så jeg trekker meg unna når jeg tror jeg er for mye. jeg har dårlig samvittighet for henne som jeg plutselig har trukket meg unna før ferien fordi jeg føler hun blir for mye for meg, når jeg vet at hun merker det og blir såret av det.

    jeg er skikkelig sliten, egentlig. men det er så dumt, for jeg har egentlig mange grunner til å smile også. jeg tror jeg trenger hvile. ferie.

Legg igjen en kommentar

