hazey jane i.

do you like what you’re doing?
would you do it some more?

Nick Drake er fantastisk og han var med med til Frankrike. han og jeg ruslet rundt i en liten by som ikke var så liten allikevel, vi snakket lenge med nattevakten på hotellet på franskengelsk, vi vandret langs Seinen og spurte gamle damer om veien til store bygninger i Paris som egentlig var akkurat der vi var, det var bare så stort at man ikke merket at det var der.

Nick Drake stiller Jane spørsmål, og han sier «hey slow, Jane, let me prove – slow, slow, Jane, we’re on the move».

og jeg er on the move jeg også, jeg er på vei; jeg vet det, Nick Drake vet det, vi er på vei. kanskje på vei til byen med kaféen med denne fantastiske lysekronen i taket. kanskje dit, kanskje et annet sted. i alle fall er jeg på vei, og retningen begynner å peile seg ut.

2 thoughts on “hazey jane i.

Legg igjen en kommentar

