It’s simple mathematics.

Jo eldre jeg blir desto vanskeligere blir det å overraske meg, med dumhet ihvertfall. Så da flere bekjente lenket til en sak fra Fremskrittspartiets landsmøte, hisset jeg meg ikke opp som innvandrergutter, jeg trakk på smilebåndet. Men la oss smuldre Tybring-Gjeddes påstander til en ostekakebunn: (…)

somalieren har gjort det igjen; hun har tatt den aktuelle samfunnsdebatten på kornet. «det gjør da mange», tenker kanskje du. kanskje det (det er vel en smakssak), men ingen gjør det like saklig, velformulert, reflektert og samtidig underholdende som denne dama. jeg bøyer meg i støvet.

les først It’s simple mathematics, mr. Tybring-Gjedde, for så å følge opp med To streker under svaret. Nå er jeg bombesikker. Vent, hva hadde skjedd om jeg hadde sagt «bombesikker» på Fremskrittspartiets landsmøte? Iført min rosa burka altså?. jeg lover deg nye perspektiver og god lesning. og så låner jeg et mer eller mindre passende bilde fra forfatterens blogg, linket til kilden selvfølgelig.

2 thoughts on “It’s simple mathematics.

Legg igjen en kommentar

