fiksfaks.

jeg har ikke tatt et eneste bilde. men jeg er framme, vi har vært på ikea (der var det altfor mange studenter så de hadde ikke et eneste bord jeg hadde lyst på igjen på hylla) og i morgen skal vi på marked. hybelen min er med god hjelp av min mor nå faktisk blitt litt koselig også, etter at vi har skrubbet og vasket og fikset og ordnet og ja. heia. vi sitter på sengen og spiser frokost og jeg har kjøpt en kjempefin lampe og vi har fått hengt opp den ene gardinen jeg hadde med meg hjemmefra. heiaheia. dette blir bra.

2 thoughts on “fiksfaks.

  1. oh yeah! jeg har nesten alle tingene mine på plass nå. men akkurat nå er det gulrotkakepause🙂

  2. Åå herlig, Nora! Vi gleder oss til å komme og se! Jeg poster litt bilder på bloggen min for tiden, forresten, hvis du vil se litt av Toulouse. Une ville tres charmant. Un ville? Charmante? Fransken er en utfordring. Og Montpellier, du må vise oss alle de coole stedene!

Legg igjen en kommentar

