frosk.

Edith Piaf synger at jeg ikke kan leve som en frosk, hva nå enn det skal bety, og jeg tenker på han som jeg har laget en kopp til der det blant annet står «ikke kall meg tosk, din frosk» (eller var det omvendt). han som lager bindestrek med penn på fuktighetskrem med orddelingsfeil. han som er så bra, som er langt unna, men litt her hele tiden allikevel.

tekstsammendraget som skal være 120 ord er 157 og jeg står fast og er ikke ferdig engang, det er søndag og det regner, men vet dere hva, jeg har det bra. jeg lever ikke som en frosk, heller ikke som en prinsesse, men det er bra, livet er bra og jeg startet søndagen med å lage en skikkelig hjemmelaget suppe i tomatkjelen min med nyinnkjøpt stavmikser. studentlivet, altså.

3 thoughts on “frosk.

Legg igjen en kommentar

