bra!

ville bare informere om at jeg har det bra, skikkelig bra! forrige helg tok vi en svipptur til Marseille (bildet), i går var jeg på african jazz konsert og om en times tid setter jeg meg på toget til Toulouse for å besøke bra jenter i noen dager, før jeg på søndag skal på enda en konsert, denne gangen amerikansk indie-pop. og enda mer; neste helg kommer Lillevill! og tilogmed enda enda mer; helgen etter der kommer pappaen min!

jeg har det bra, jeg har masse å glede meg til, og samtidig som jeg koser meg her blir tiden frem til gjensyn med fedrelandet bare mindre og mindre.

 

 

One thought on “bra!

Legg igjen en kommentar

