répéter.

det begynner å bli kaldere ute, sånn at te blir påkrevet inntil flere ganger om dagen og jeg går med saueskinnsjakke selvom fulle, voksne, rare franskmenn kommer bort og forklarer meg at jeg ikke trenger å kle på meg så innmari mye, vi er jo ikke oppi fjellene, vi er i syden. jeg sier jada og trekker meg unna, overlater samtalen til noen som orker å diskutere tullprat med frekke, fulle menn. er innmari mye kald for tiden, mer enn de andre, men jeg har ullundertøy og glade tanker. på tross av at eksamenene og mørkere tider nærmer seg med stormskritt har jeg faktisk hodet fylt av glade tanker det meste av tiden. det er så uvant, så fint. jeg blir enda mer glad når jeg tenker på det.

så jeg repeterer grammatikk og fonetikk og skriveteknikk, mens denne sangen går om og om igjen. den repeteres rett og slett den også, men på en fin måte.

i disse dager går det bra.

Legg igjen en kommentar

