uinteressant.

til info: jeg risikerer å være svært uinteressant for å få følgende følelsesutbrudd ut på verdsveven.
(derfor kan du godt droppe å lese dette hvis du ikke har behov for insignificant details fra mitt liv)

jeg er så innmari underernært på kjærlighet.
franske bindeord er ingen god erstatning heller, de gjør snarere ting verre, en onsdags-eksamens-morgen i sørfrankrike. jeg trenger kjærlighet, for helvete! nå. jeg trenger kjæreste og venner og mamma og pappa og små tantebarn og mange klemmer og noen å dele frokostene mine med. det hjelper faktisk utrolig lite at det bare er tre dager og ti timer til jeg er i Oslo. for før det skal jeg gjennom fire kjærlighetsløse, de er faktisk kjærlighetstappende, eksamner, pakke koffert (aner ikke med hva, bortsett fra julegaver) og drikke vin.
men åttito timer har aldri virket så uendelig lange.

uinteressant innlegg ferdig. over og ut.

4 thoughts on “uinteressant.

Legg igjen en kommentar

