ferie.

jeg har nå offisielt, siden julen er over og alt, tatt meg ferie. ja. godt nytt år til meg. (og deg.)

det innebærer at jeg er vanskelig å få tak i på telefon (beklager til alle som er rammet), ikke i stor grad har fastlagte planer og mest gjør ting jeg har lyst til. men jeg slapper av. prøver hvertfall å ta det med ro, på min egen måte. tar litt fri fra verden, kan man si.

så i morgen tar jeg med meg min nye investering, et hurrakamera (brukte alle pengene jeg fikk til jul – og det føltes faktisk bra), til gardermoen og setter meg i et flysete ved siden av min far, i en flyvemaskin som forhåpentligvis setter snuten nordover.

og siden min nye spesialitet er å legge ut bilder av den byen jeg reiser fra, her er et bilde fra tigerstaden i dag da solen bestemte seg for å titte frem.

One thought on “ferie.

Legg igjen en kommentar

