tirsdagsglede.

ting som gjør meg glad på en tirsdag:

  • videoen fra Mukhtars fødselsdag på youtube.
    .

    .
  • te med soyamelk og rørsukker.
  • at det nye livet i Oslo sakte men sikkert begynner å få noen klare linjer og rammer.
  • tanken på at om tre uker er jeg på vei til flyplassen med mine tre kofferter som jeg skal putte hele livet mitt oppi for å flytte hjem, og en måned senere begynner jeg å pakke i flytteesker, ikke i flyttekofferter.
  • at det snart er syttende mai, og selv om det blir min første feiring utenlands har vi en så heidundrandes plan at jeg tror det blir strålende. (har allerede begynt å lære de andre utlendingene her i France «hipp hipp hurra» og skaffet en konge som skal vinke til oss fra verandaen når vi går i lokaltog rundt nabolaget.)

hurra! hvis noen vil dele andre glade tirsdagsting er dere velkomne, altså.

 

2 thoughts on “tirsdagsglede.

  1. Hurra for balkong-konge i Frankrike!
    -endå ei stor, skummel prøve kan setjast strek over.
    -ein time lesing på ein benk i ein park medan eg venta på bussen.
    -at det er grey’s anatomy i kveld.
    -at det er fuglar som bygger reir utanfor kjøkenglaset (åh så gammal eg føler meg når eg gler meg over dette, men dei er så fine!)

Legg igjen en kommentar

