l’été à la norvégienne.

IMG_6949

IMG_6996

IMG_7059

IMG_7063

 

en uke i min norske sommer er yatzyspilling og barnelatter i en gul hytte ved sjøen, søte markjordbær i håndflaten etter en lang kjøretur, soyasjokolademelk + 1Q84 på et kjøkken der man ser fjorden og skapene er fulle av gammeldagse kaffekopper, og sene morgener på et soverom der denne ranke damen holder stand. regnet har bøttet ned, men sola tvinger seg igjennom skylaget iblant og da løper vi ut, det er jo slik den norske sommeren er, vi bare glemmer det fra år til år.

4 thoughts on “l’été à la norvégienne.

  1. Det er helt vilt å si det, men jeg savner faktisk den norske sommeren litt, New York er fint og flott og varmt men jeg skulle ønske jeg skulle ha bare en liten ukes ferie i Norge før jeg må begynne å jobbe igjen. Luksusproblem. Men fine bilder og god stemning ihvertfall:)

Legg igjen en kommentar

