hurraferie i trøndelag.

hurraferie i trøndelag

hurraferie i trøndelag

hurraferie i trøndelag

hurraferie i trøndelag

hurraferie i trøndelag

Jeg er i Trøndelag for første gang og nyter det (skulderne mine har sunket så lavt at det nesten gjør vondt). Blåbær på leppene og i en boks, kantareller i kurven og prestekrager i bukett. Syltetøylunsj på gulvet i et gammelt gårdshus, velkomstroser fra egen hage, og en fin jente i åkeren på oppdagelsesjakt. Strikkakofter og radiolytting, høytlesning og tedrikking til langt på natt, grevling under fjøset og en kjempebok om verdens dyr til frokost.
I morgen skal vi oppdage Trondheim by. Om en uke går jeg på universitetet. Men i enda noen dager til er jeg på hurraferie i Trøndelag.

lydspor: John Mayer – Neon (live at the Nokia Theatre)

5 thoughts on “hurraferie i trøndelag.

  1. So gode bilete! Både på den måten at dei er gødt komponert, men òg på den måten at eg fekk skikkeleg godkjensle av å sjå. Høyrest og ser ut som bra dagar!

Legg igjen en kommentar

