puster vi fortsatt?

jeg hører på Karpe og gamle ugiftpodcaster, sitter på bussen og kladder tekster til bloggen, til notatboka, til noe som kunne blitt noe mer, noe bedre, men som blir liggende som en kladd i det uendelige teknospace. prøver å finne min plass i en ny tilværelse, studenttilværelsen, med mursteinen Norges lover i sekken og mormors gamle blomsterskjorte på. kjører bussen ut av byen og har glemt nøklene så jeg må snu, men det går bra for jeg spiser lunsjen min i sola på en bussholdeplass og puster dypt inn og så dypt ut igjen. jeg tenker at jeg vil være glad, og mye av tiden er jeg det, henger utklipp og gode sitater på veggene i felleskjøkkenet og en gammel mann over skrivebordet mitt. prøver mitt nye vaffeljern en mandagskveld sammen med kollektivsamboere, og prøver ellers å finne ut hvem jeg egentlig er, du vet, sånn i den store sammenhengen. puster inn og ut og tenker at jeg lever.

lydspor: Karpe Diem – Her

2 thoughts on “puster vi fortsatt?

Legg igjen en kommentar

