buss.

kjære 31-bussjåfør 0925.
lite hyggelig at du kjørte før tiden. lite hyggelig at du kjørte før tiden selv om du så meg komme løpende. sykt lite hyggelig.

kjære 31-bussjåfør 0934.
du som egentlig hadde pause nå. du som egentlig bare skulle tømme bussen og kjøre alene til bussgarasjen. tusen takk. tusen takk for at du åpnet døren og spurte om jeg lurte på noe, for at du hørte på meg og for at du var så snill, serviceinnstilt og godsinnet at du tok meg med på veien så jeg skulle rekke forelesning. tusen takk for at du gjorde denne litt slitne mandagsmorgenen etter en travel jobbhelg så mye bedre. takk for at du ordna opp. tusen takk. jeg håper vi sees igjen, og at jeg får takket deg ordentlig.

3 thoughts on “buss.

  1. Bussjåførar altså. I Oslo er det ein veldig hyggeleg bussjåfør som pleier å kjøra 54-bussen, som passar på at alle får med seg bagasjen og at alle pleier kjærleiken. Han er ein ordentleg fining!

  2. Han siste. Slike burde det vere fleire av. Forhåpentlegvis finst karma, eller noko, som han har fått merke utover dagen.

Legg igjen en kommentar

