Høst, Oslo.

grønland

Oslo, du er vakker.

Jeg pakker meg inn i kaldere morgener og rykende tekopper, ullgensere og gode klemmer. Uendelige timer på lesesalen og tanteoppgaver med å forklare land på globusen og synge før leggetid, spontane vaffelaftener, og kjærestejobbing på kafé og bibliotek.
Det gjør ingenting at høsten kommer; folka mine er her for å holde meg varm.

Det er sånn her det skal være, jeg kjenner det i kroppen. Det er så godt å være hjemme.

lydspor: Kings of Convenience – Declaration of Dependence

One thought on “Høst, Oslo.

  1. Biletet minner meg av ein eller annan grunn om syden. Kanskje fordi det er murhus, og fargane. Fint uansett.

Legg igjen en kommentar

