kors på halsen, ti kniver i hjertet, mor og far i døden.

alt jeg ba om var et øre til himmeln og et til gata.

om du har fulgt denne bloggen en stund, så vet du kanskje litt om Karpe Diem. at de har sin egen blogginnleggkategori, at jeg har det med å dele tingene de gjør. og nå har det nye albumet kommet.

jeg har gått i en slags merkelig ventemodus siden Øya. det ble enda mer intenst da de slapp traileren over forrige fredag. og i dag er dagen. stod opp klokka sju, de var på p3morgen, kjøpte albumet på iTunes (skal ha det på cd også, men rakk ikke Platekompaniet før forelesning). og helt fra jeg plugga inn øreproppene har jeg gått i min egen lille verden. dette albumet er mykere der det er mykt, hardere der det er hardt.

kors på halsen, ti kniver i hjertet, mor og far i døden. lykke i headphones.

4 thoughts on “kors på halsen, ti kniver i hjertet, mor og far i døden.

Legg igjen en kommentar

