spis din syvende sans.

det er høst, skikkelig høst, frost om morgenen, kaldt å våkne alene med tærne utenfor dyna, og mitt beste tips for øyeblikket er følgende: spis din syvende sans.
(ta fri fra hverdagen litt, si «det passer ikke så godt nå, kan vi gjøre det senere» i stedet for å fylle opp alle tomrommene i dagsplanleggeren. det er mulig, det er lov, det er skummelt å prøve om man ikke har gjort det før, men det er verdt det.)

oktober: bjølsen

 

lydspor: har vært på intimkonsert i Chirag sin hage i kveld, så alt med Karpe Diem, i grunn.

5 thoughts on “spis din syvende sans.

  1. var i ferd med å google «spis din syvende sans», for jeg skjønte ingenting, men så gikk det opp for meg – og selv om jeg føler meg litt dum gjør dette innlegget meg glad. jeg har bare gjort det noen veldig få ganger, men nå tror jeg at jeg skal prøve. kanskje.

  2. Det er så deilig å ta seg litt fri og pause en gang i blant. Det trenger ikke å være lenge og man trenger ikke å gjøre det til noe spesielt heller. Bare det å drikke te og se film alene en torsdagskveld istedenfor å være med venner, kan av og til være fantastisk! Og hei for en fin blogg du har🙂

    • tusen takk! og jeg er helt enig. bare å ta seg en pusterom og være bevisst på at man gjøre det; det er alt som trengs. håper du har hatt en super torsdagskveld!

Legg igjen en kommentar

