øynene lukket.

i dag er det skikkelig mandag. sånn «æsj må jeg lage frokost»-mandag, «har lyst til å bli under dyna»-mandag, «vil ikke gå på forelesningene»-mandag, «kan ikke noen bare lese alle disse sidene med pensum og skrive oppgava for meg»-mandag. vil bare lukke øynene og vente på at det blir tirsdag, onsdag, fredag, lørdag, desember, juleferie.

men en på jobben satte på denne sangen i går. hadde nesten glemt den. den hjelper, vet ikke hvorfor, den bare gjør det. den får meg til å ta på Beatles-tskjorta, den som gjør meg glad, og Bridget Jones-skjørtet, og mammas gamle ullgenser, jeg skal pakke sekken og gå ut av døra allikevel. faen heller, jeg skal klare det allikavel, og denne mandagen skal bli bra.

Øynene lukket med Lars Vaular og Sondre Lerche. (youtube-link)

2 thoughts on “øynene lukket.

  1. Håper mandagen BLE bra, og at det samme gjelder tirsdagen, og etterhvert onsdagen! Det er nettopp slik man må gjøre det, man må finne frem noe fint og bite tennene sammen… Heldigvis er det mange lyspunkter i novembermørket! Ha en fortsatt fin uke!

Legg igjen en kommentar

