en sommerklisjé.

IMG_8761

IMG_8786

IMG_8792

sommeren en deilig, den er her, den er ikke spesielt varm for øyeblikket, men det gjør ikke så mye, det er sommer inni meg allikevel. jeg har ferie, så jeg øver på å bake boller med sjokolade i midten og henger nesten så mye i parker som jeg lovet meg selv dyrt og hellig i januar, tar med middagen ut eller kjøper en pizza på veien. surrer rundt i byen i distré feriemodus, spiser is, spiser kveldsmat i en bakgård, danser til jeg blir dansestøl på en tirsdag, sitter i sola og blir mer solbrent enn brun selv med solfaktor 50+.

akkurat nå er livet en sommerklisjé. lite er finere enn det.

3 thoughts on “en sommerklisjé.

Legg igjen en kommentar

