januar.

nytt år osv. tid for oppdatering.

kjære verden/menneskeheten/du som leser.

jeg har blitt tjuetre, har kjøpt en sofa på finn.no og sitter nå i den når jeg hører på pink floyd. det har gått seg til med studiene, jeg vil ikke lenger slutte annenhver uke, kanskje mer annenhver måned, det er vel det man kan kalle en vesentlig forbedring.

han jeg holder i hånda når det stormer er blitt samboeren min. men det føles som et så stort ord at jeg fremdeles kaller ham kjæresten min, ikke samboeren, bortsett fra noen ganger, når jeg kaller ham «han der jeg bor med». det er mest på tull.

tekoppene er blitt enda flere, skapet i studentboligen er fullt og jeg har en slags tanke om at det kan være lurt å vente med flere til vi får oss et større skap. jeg kan fremdeles diskutere politikk og verden og livet og kjærligheten med deg, eller bare vise deg musikkvideoer og søte dyr på youtube. i alle fall er du velkommen på te, vi har litt større plass nå, du kan prøvesitte sofaen imens jeg roter i kjøkkenskapet etter sjokolade eller drops.

jeg er ikke alltid helt sikker på hvem jeg er, men jeg er ganske sikker på at jeg som regel liker den jeg er, og det er da noe.

8 thoughts on “januar.

  1. Åh, alt dette høres så fint ut. Og liker veldig godt at du har en drøss tekopper.

    Hva slags youtubevideo liker du best akkurat nå?

  2. dette er så bra. «jeg er ikke alltid helt sikker på hvem jeg er, men jeg er ganske sikker på at jeg som regel liker den jeg er, og det er da noe.»

  3. Dette var som å lese om meg, jo! Alt fra tekopper til samboer/kjæreste problematikk. Jeg klarer ikke bestemme
    meg for hva jeg liker best av politikk eller søte dyr på youtube, men det er jo så fint å kunne spille på flere strenger😉

Legg igjen en kommentar

