grown woman

fine ine la igjen en fin kommentar her om dagen og sa hun håpet jeg ville skrive her igjen. så her er jeg.

livet skjer.

og det skjer fine ting på internettet. her er noen favoritter så langt i det nye året:

utenfor internett har jeg gått til innkjøp av Ingvild Lothes Hvorfor er jeg så trist når jeg er så søt? (tittelen = story of my life). den anbefales på det sterkeste.
jeg tillater meg å dele en av de umiddelbare favorittene mine her:

Da jeg sa jeg var et dyr i senga
mente jeg dovendyr
Beklager misforståelsen

jaja dere. ellers er jeg nybarbert og deilig på hodet, og driver PR for meg selv som DJ (om noen der ute vil ha meg, gi et lite pip!).
snart er det februar og så er det mars og da er det offisielt vår.

3 thoughts on “grown woman

Legg igjen en kommentar

