rebel against your own rules

jeg tar bussen til jobb tidlig og har god tid. i bare shorts og en tynn cardigan, ingen regnjakke selv om skyene er tunge og grå. jeg venter på solen, og det gjør ikke så mye at den venter med sin ankomst til dagen etter og jeg faktisk har en ubrukt regnjakke i sekken.

det er sommer i Oslo, og jeg liker det. fellesferien har begynt og byen er søvnig. jeg jobber og løper rundt og fikser og ordner til det som skal komme, og det er ikke så verst.

det er sommer i Oslo, i byen min; byen jeg nok en gang skal forlate til fordel for eventyr et helt annet sted. det er skummelt og det er spennende og jeg døyver sommerfuglene i magen med kjærlighet og sitronsorbet.

lydspor: briskeby på generell basis.

Legg igjen en kommentar

