uke seksten.

i dag er det mandag, det er grått og tungt ute, det har regna, snøen er nesten borte, det er meldt mange varmegrader selv om sola er fraværende, gresset våkner og blir grønt, snart spretter løvet, nå kommer våren, jeg kjenner det på meg.

håper dere har det bra i våren, at dere også kjenner på gleden av å kunne ha på én strømpebukse i stedet for to, at det føles deilig å tørke støv av conversene, og at regnjakke tross alt er bedre enn boblejakke. snart blir det sol igjen, da skal vi ha piknik i parken, husker dere at vi ble enige om det i vinter, jeg har ikke glemt det, holder på den drømmen inni meg til den blir virkelighet. inntil da lager jeg te i store krus, leser pensum som nå faktisk interesserer meg, og tenker at livet byr jammen på mange utfordringer, men det er deilig å kjenne at jeg vokser med hver eneste én.

IMG_8582

 

egnet lydspor: Veronica Maggio – Ingenting kvar.

3 thoughts on “uke seksten.

  1. Det om å vekse av utfordringane er innimellom så altfor lett å gløyme, og så bra å bli minna på innimellom.
    Her er det sterkvind og piskeregn, men då eg gjekk gjennom skogen tidlegare i dag fekk eg skikkeleg vårkjensle. Lukta av kvae og regnvaska granbar, og tre som nesten var kvite av gåsungar. Og så massevis av smeltevatn i tillegg, så klart.

Legg igjen en kommentar

