48 timer.

om 48 timer er jeg i den per nu nesten helt tomme, lille hybelen jeg skal bo i dette skoleåret. sammen med mamma og en stor, en middels og en liten koffert. sannsynligvis med hjertebank. og et smil om munnen. jeg begynner å bli klar nå.

(altså, det blir nok bare sånn miniskriving her til jeg har landet, både fysisk og mentalt. får liksom ikke presset noe vettugt ut av hjernen min annet enn pakke- og huskelister for øyeblikket. så ja.)

og dette er utsikten fra vinduet mitt der nede, da. jeg liker treet.

2 thoughts on “48 timer.

  1. ååh jeg har ikke vært her på kjempelenge så jeg veit ikke hva du skal eller hvor eller noe, men jeg regner med at det er frankrike fordi det står france i kateogorien og det gjør meg glad, for frankrike for alltid hjertet mitt til å smile og det blir spennende å høre om !

Legg igjen en kommentar

